kassalle yhteensä: 0,00 €
  ma-pe 10.30-16.00
box

Toimitus 2-5 työpäivän kuluessa.

car

Saat seurantanumeron, jolla voit seurata lähetystäsi.

calendar

Enintään 21 päivän palautusoikeus

product-return

Palautuu kotimaan varastoon ilman ongelmia.

awards

Virallinen Zenwire Store

credit-card

Turvalliset ja kätevät maksut.

star

Osta turvallisesti. Me huolehdimme oikeuksistasi.

Laki

Zenwire.fi verkkokaupan säännöt

täsmennetään mm. Kaupan kautta sopimusten tekemistä koskevat säännöt, jotka sisältävät tärkeimmät tiedot Myyjästä, Kauppasta ja Kuluttajan oikeuksista



SISÄLTÖ
§ 1  Määritelmät
§ 2  Yhteydenotto myyjään
§ 3  Tekniset vaatimukset
§ 4  Shoppailu myymälässä
§ 5  Maksut
§ 6  Tilausten täyttäminen
§ 7  Peruuttamisoikeus
§ 8  Peruuttamisoikeuden poikkeukset
§ 9  Reklamaatiot
§ 10  Henkilötiedot
§ 11  Varaukset
§ 12  Mielipiteiden kerääminen kaupassa

§ 1 MÄÄRITELMÄT

Työpäivät  - päivät maanantaista perjantaihin, paitsi yleisinä vapaapäivinä Puolassa.
Siviililaki  - Laki, 23. huhtikuuta 1964. Siviililaki.
Kuluttaja  - kuluttaja siviililain säännösten mukaisesti.
Tili  - Kaupan maksuton toiminto, jota säätelevät erilliset säännöt (palvelu tarjotaan sähköisesti), jonka ansiosta jokainen Kauppaa käyttävä taho voi luoda oman tilin Kauppaan.
Ostaja  - mikä tahansa taho, joka ostaa kaupasta.
Etuoikeutettu ostaja  – ostaja, joka on etuoikeutettu kuluttaja tai yrittäjä.
Etuoikeutettu yrittäjä– luonnollinen henkilö, joka tekee myyjän kanssa suoraan hänen liiketoimintaansa liittyvän, mutta ei ammatillisen sopimuksen.
Noutopiste  - piste, joka sijaitsee osoitteessa 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire.
Säännöt  - nämä määräykset.
Kauppa  - Myyjän ylläpitämä Zenwire.ro-verkkokauppa osoitteessa https://zenwire.fi.
Myyjä – PAWEŁ KOŚMIDER, yrittäjä, joka harjoittaa liiketoimintaa nimellä PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, rekisteröity toimivaltaisen talousministerin ylläpitämään keskusrekisteriin ja taloudelliseen toimintaan liittyviin tietoihin ja ylläpitää keskusrekisteriä ja elinkeinotietoja, NIP 9721296053, REGON numero 38175081, ul. Wojciechowskiego 6b/133
60-685 Poznań
Laki kuluttajan oikeuksista  – Laki, annettu 30. toukokuuta 2014, kuluttajan oikeuksista.

§ 2 OTA YHTEYTTÄ MYYJÄÄN

  1. Postiosoite: ul. Wojciechowskiego 6b/133
    60-685 Poznań
  2. Sähköpostiosoite: bok@zenwire.eu
  3. Puhelin: 727 705 336
  4. Osoite tavaroiden palauttamiseen (jos peruutetaan sopimus): 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire
  5. Mainostettujen tuotteiden toimitusosoite: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire

§ 3 TEKNISET VAATIMUKSET

  1. Kaupan moitteettoman toiminnan varmistamiseksi tarvitset:
    • laite, jossa on Internet-yhteys
    • JavaScriptiä ja evästeitä tukeva verkkoselain.
  2. Tilauksen tekemiseen Kaupassa vaaditaan kohdassa 1 esitettyjen vaatimusten lisäksi aktiivinen sähköpostitili.

§ 4 OSTOKSET KAUPASSA

  1. Kaupassa näkyvät tuotteiden hinnat ovat tuotteiden kokonaishintoja.
  2. Myyjä ilmoittaa, että tilauksen kokonaishinta sisältää Kaupassa ilmoitetun tuotteen hinnan ja soveltuvin osin tavaran toimituskulut.
  3. Ostettavaksi valittu tuote tulee lisätä ostoskoriin Kaupassa.
  4. Tämän jälkeen Ostaja valitsee Myymälässä olevista vaihtoehdoista tavaroiden toimitustavan ja tilauksen maksutavan sekä toimittaa tarvittavat tiedot tilauksen viimeistelemiseksi.
  5. Tilaus tehdään sillä hetkellä, kun ostaja on vahvistanut sen sisällön ja hyväksynyt Säännön.
  6. Tilauksen tekeminen vastaa sopimuksen tekemistä ostajan ja myyjän välillä.
  7. Ostaja voi rekisteröityä Kauppaan eli luoda siihen Tilin tai tehdä ostoksia ilman rekisteröitymistä ilmoittamalla tietonsa jokaisen mahdollisen tilauksen yhteydessä.

§ 5 MAKSUT

  1. Voit maksaa tilauksen ostajan valinnasta riippuen:
    1. maksukortilla:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Hallita
    2. maksualustan kautta:
      • PayU
    3. Postiennakko, eli kortilla tai käteisellä tavaran toimitushetkellä Ostajalle;
    4. kortilla tai käteisellä tavaroiden henkilökohtaisen noudon yhteydessä.
  2. Jos päätät maksaa PayU-maksualustan kautta, PayU SA on verkkomaksupalveluita tarjoava yhteisö
  3. Jos ostaja valitsee ennakkomaksun, tilaus on maksettava 7 Arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
  4. Myyjä ilmoittaa, että niissä maksutavoissa, joissa maksun suorittamiseen tarvittava tietokenttä ilmestyy välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, tilauksen maksaminen on mahdollista vasta välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen.
  5. Kaupassa ostoksia tehdessään Ostaja hyväksyy Myyjän sähköisten laskujen käytön. Ostajalla on oikeus peruuttaa hyväksyntänsä.

§ 6 MÄÄRÄYKSEN TÄYTÄNTÖÖNPANO

  1. Sopimuksen kesto on 5 arkipäivää.
  2. Jos Ostaja on valinnut tilauksen ennakkomaksun, myyjä jatkaa tilauksen toteuttamista sen maksamisen jälkeen.
  3. Maat, joissa toimitus tapahtuu:
    • Puola
    • Saksa
    • Unkari
    • Romania
    • Tšekin tasavalta
    • Slovakia
    • Liettua
    • Latvia
    • Viro
    • Bulgaria
  4. Kaupasta ostetut tuotteet toimitetaan - riippuen Ostajan valitsemasta toimitustavasta:
    1. kuriiriyhtiön kautta;
  5. Ostaja voi noutaa tavarat henkilökohtaisesti Noutopisteestä sen aukioloaikoina.
  6. Mikäli Ostaja valitsee henkilökohtaisen noudon, tavarat ovat valmiita noudettavaksi tilauksen viimeistelypäivänä.

§ 7 SOPIMUKSEN PERUUTTAMINEN

  1. Etuoikeutetulla ostajalla on oikeus peruuttaa Myyjän kanssa Kaupan kautta solmittu sopimus Säännösten 8 §:n mukaisesti 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.
  2. Sopimuksen peruuttamisaika päättyy 14 päivän kuluttua päivästä:
    1. kun ensisijainen ostaja on ottanut tavarat haltuunsa tai jos ensisijaisen ostajan osoittama kolmas osapuoli, joka ei ole rahdinkuljettaja, on ottanut tavarat haltuunsa;
    2. jossa ensisijainen ostaja on ottanut haltuunsa viimeisen tavaran, erän tai osan tai jossa edullinen ostaja on saanut haltuunsa viimeisen tavaran, erän tai osan, joka ei ole rahdinkuljettaja. sopimus, joka edellyttää usean tavaran omistusoikeuden siirtoa, jotka toimitetaan erikseen, erissä tai osissa.
  3. Jotta ensisijainen ostaja voisi käyttää peruuttamisoikeuttaan, hänen on ilmoitettava Myyjälle määräyksen 2 §:ssä annettuja tietoja käyttäen päätöksestään peruuttaa sopimus yksiselitteisellä lausunnolla (esim. postitse tai sähköpostitse lähetetty kirje).
  4. Kuluttajalle sopimuksen peruuttamislomake on Reklamaatiot ja palautukset -sivun lomake.
  5. Peruuttamisajan noudattamiseksi riittää, että ensisijainen ostaja lähettää tiedot sopimuksen peruuttamisoikeutensa käyttämisestä ennen sopimuksen peruuttamisajan umpeutumista.

    SOPIMUKSESTA PERUUTUMISEN SEURAUKSET
  6. Sopimuksen peruuttamisen yhteydessä Myyjä palauttaa ensisijaiselle ostajalle kaikki häneltä saamansa maksut, mukaan lukien tavaran toimituskulut (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat ostajan valitsemasta ensisijaisesta toimitustavasta, muut kuin halvin myyjän tarjoama tavanomainen toimitustapa), välittömästi ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona Myyjälle ilmoitettiin ensisijaisen ostajan päätöksestä käyttää oikeuttaan perua sopimus.
  7. Myyjä palauttaa maksun samoilla maksutavoilla, joita Ostaja-etu oli käyttänyt alkuperäisessä kaupassa, ellei ensisijainen ostaja suostu muuhun ratkaisuun, jolloin ensisijaiselle ostajalle ei aiheudu maksuja tämän palautuksen yhteydessä.
  8. Jos Myyjä ei ole tarjoutunut noutamaan tavaroita ensisijaiselta ostajalta itse, ensisijainen ostaja voi pidättää hyvityksen, kunnes tavara on vastaanotettu tai palautustodistus toimitetaan sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
  9. Myyjä vaatii, että tavarat palautetaan seuraavaan osoitteeseen: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire välittömästi ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona ensisijainen ostaja ilmoitti Myyjälle myyntisopimuksen peruuttamisesta. . Määräaikaa noudatetaan, jos ensisijainen ostaja lähettää tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan umpeutumista.
  10. Ensisijainen ostaja maksaa välittömät palautuskustannukset.
  11. Ensisijainen ostaja vastaa vain tavaroiden arvon alenemisesta, joka johtuu niiden käytöstä muulla tavalla kuin oli tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi.
  12. Jos tavaraa ei luonteensa vuoksi voida palauttaa tavallisella postilla, ostaja joutuu vastaamaan myös välittömistä tavaran palautuskustannuksista. Näiden kustannusten arvioidusta arvosta Myyjä ilmoittaa ensisijaiselle ostajalle tavaran kuvauksessa Kaupassa tai tilauksen yhteydessä.
  13. Mikäli varojen palautus vaaditaan ensisijaisen ostajan maksukortilla tekemästä tapahtumasta, Myyjä palauttaa varat tälle maksukortille osoitetulle pankkitilille.

§ 8 POIKKEUKSET SOPIMUKSEN PERUUTTAMISESTA

  1. Sääntöjen 7 §:ssä tarkoitettu etäsopimuksen peruuttamisoikeus ei koske sopimusta:
    1. kun palvelun kohteena on valmistamaton tavara, joka on valmistettu ensisijaisen ostajan ohjeiden mukaan tai palvelee hänen yksilöllisiä tarpeitaan;
    2. kun palvelun kohteena ovat tavarat, jotka pilaantuvat nopeasti tai joiden säilyvyysaika on lyhyt;
    3. kun palvelun kohteena on suljetussa pakkauksessa toimitettu tavara, jota ei voida palauttaa pakkauksen avaamisen jälkeen terveydensuojelu- tai hygieniasyistä, jos pakkaus avattiin toimituksen jälkeen;
    4. kun palvelun kohteena ovat tavarat, jotka luonteensa vuoksi liittyvät erottamattomasti muihin tavaroihin toimituksen jälkeen;
    5. kun palvelun kohteena on ääni- tai kuvatallenteet tai tietokoneohjelmat, jotka toimitetaan suljetussa pakkauksessa, jos pakkaus avattiin toimituksen jälkeen;
    6. sanoma-, aikakaus- tai aikakauslehtien toimittamiseen tilaussopimusta lukuun ottamatta;
    7. kun hinta tai korvaus riippuu rahoitusmarkkinoiden vaihteluista, joihin Myyjä ei voi vaikuttaa ja jotka voivat tapahtua ennen sopimuksen peruuttamisen määräaikaa.

§ 9 VALITUKSET

JA YLEISET MÄÄRÄYKSET

  1. Myyjä vastaa ensisijaiselle ostajalle palvelun sopimuksenmukaisuudesta yleisesti sovellettavien lakien mukaan, mukaan lukien erityisesti kuluttajansuojalain säännökset.
  2. Myyjä pyytää sinua tekemään valituksen sääntöjen 2 §:ssä mainittuun posti- tai sähköiseen osoitteeseen.
  3. Jos tuotteelle on myönnetty takuu, tiedot siitä ja sen ehdoista ovat saatavilla Kaupasta.
  4. Reklamaatiot Kaupan toimintaan tulee lähettää Sääntöjen kohdassa 2 mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
  5. Myyjä vastaa valitukseen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

II ETUOIKEUSOSTAJAT

  1. Tavarat
    1. Mikäli tavara ei ole sopimuksen mukainen, ostajalla on mahdollisuus käyttää kuluttajansuojalain 5a luvussa säädettyjä oikeuksia.
    2. Myyjä on vastuussa tavaran toimitushetkellä olemassa olevasta sopimuksenvastaisuudesta, joka paljastuu kahden vuoden kuluessa siitä hetkestä, ellei Myyjän, hänen laillisten edeltäjiensä tai henkilöiden määräämää tavaran viimeistä käyttöpäivää ole. toimiessaan heidän puolestaan, se on pidempi.
    3. Kuluttajanoikeuslain säännösten mukaisesti ensisijainen ostaja voi joka tapauksessa pyytää:
      1. tavaroiden vaihto,
      2. tavaroiden korjaus.
    4. Lisäksi ensisijainen ostaja voi antaa lausunnon seuraavista:
      1. hinnanalennus,
      2. irtisanoutuminen sopimuksesta
      tilanteessa, jossa:
      • Myyjä kieltäytyi toimittamasta tavaraa sopimuksen mukaisesti 10 artiklan mukaisesti. 43 sek. Kuluttajanoikeuslain 2 §;
      • Myyjä ei tuonut tavaroita sopimuksen mukaisesti pykälän mukaisesti. 43 sek. Kuluttajanoikeuslain 4–6;
      • tavaran sopimuksenvastaisuus jatkuu huolimatta siitä, että myyjä on yrittänyt saattaa tavarat sopimuksen mukaiseksi;
      • tavaran sopimuksenvastaisuus on niin merkittävää, että se oikeuttaa hinnanalennuksen tai sopimuksen peruuttamisen ilman 1999/2004 1 momentin mukaisia suojatoimenpiteitä. Kuluttajanoikeuslain 43d;
      • myyjän lausunnosta tai olosuhteista on selvää, että hän ei saa tavaraa sopimuksen mukaiseksi kohtuullisessa ajassa tai ilman kohtuutonta haittaa ensisijaiselle ostajalle.
    5. Kun kyseessä on korjattava tai vaihdettava tavara, ensisijaisen ostajan on asetettava tavarat Myyjän saataville. Myyjä noutaa tavarat ensisijaiselta ostajalta omalla kustannuksellaan.
    6. Ensisijainen ostaja ei voi vetäytyä sopimuksesta, jos tavaran sopimuksenvastaisuus on vähäinen.
    7. Jos perutaan tässä kohdassa (tavaroita koskeva) sopimus, ensisijaisen ostajan on välittömästi palautettava tavarat Myyjälle omalla kustannuksellaan osoitteeseen 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire. Myyjä palauttaa hinnan ensisijaiselle ostajalle välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai palautuksesta.
    8. Myyjä palauttaa ensisijaiselle ostajalle hinnanalennusoikeuden käyttämisen seurauksena erääntyneet määrät viipymättä, viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on vastaanottanut hinnanalennusta koskevan lausunnon.
  2. Tuomioistuimen ulkopuoliset valitusten käsittely- ja käsittelytavat
    1. Mikäli valitusmenettely ei tuota Kuluttajan toivomaa tulosta, Kuluttaja voi käyttää mm. kanssa:
      1. toimivaltaisen voivodikunnan kauppatarkastusviraston suorittama sovittelu, jolle on esitettävä sovittelupyyntö. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tarkastuslaitoksista löytyy täältä:  https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php  ;
      2. paikallistason toimivaltaisen pysyvän kuluttajavälitystuomioistuimen, joka toimii Voivodeship Inspectorate of Trade Inspectoratessa, apua, jolle on esitettävä pyyntö asian tutkimiseksi välimiesoikeudessa. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tuomioistuimista on saatavilla osoitteessa:  https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php  ;
      3. kunnan tai läänin oikeusasiamiehen ilmainen apu;
      4. online-ODR-alusta, joka on saatavilla osoitteessa  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks  .

III MUUT OSTAJAT KUIN ETU-OSTAJAT

  1. Epäselvyyksien välttämiseksi Myyjä korostaa, että myyjän vaateeseen liittyvään vastuuseen Ostajaa, lukuun ottamatta ensisijaista ostajaa kohtaan sovelletaan § 11 §:n säännöksiä. 5.

§ 10 HENKILÖTIEDOT

  1. Ostajan Kauppaa käyttäessään antamien henkilötietojen ylläpitäjä on Myyjä. Yksityiskohtaiset tiedot Myyjän suorittamasta henkilötietojen käsittelystä - mukaan lukien muut tietojenkäsittelyn tarkoitukset ja syyt sekä tietojen vastaanottajat - löytyvät kaupasta saatavilla olevasta tietosuojaselosteesta - johtuen avoimuusperiaatteesta. yleistä asetusta. Euroopan parlamentin ja neuvoston (EU) tietosuojasta - "  GDPR  ".
  2. Myyjän toimesta Ostajan Kaupassa ostosten yhteydessä toimittamien Ostajan tietojen käsittelyn tarkoitus on tilausten toteuttaminen. Henkilötietojen käsittelyn peruste tässä tapauksessa on:
    • sopimus tai ostajan pyynnöstä tehdyt toimet sen tekemiseen (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan b alakohta),
    • myyjän lakisääteinen kirjanpitovelvollisuus (GDPR 6 artiklan 1 kohdan c alakohta) ja
    • Myyjän oikeutettu etu, joka koostuu tietojen käsittelystä vaateiden perustamiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan f alakohta).
  3. Ostajan tietojen antaminen on vapaaehtoista, mutta samalla välttämätöntä sopimuksen tekemisen kannalta. Tietojen toimittamatta jättäminen tekee sopimuksen tekemisen Kaupassa mahdottomaksi.
  4. Ostajan Kaupasta tehtyjen ostosten yhteydessä antamia tietoja käsitellään kunnes:
    1. Ostajan ja Myyjän välillä tehty sopimus lakkaa olemasta voimassa;
    2. Myyjällä ei enää ole lakisääteistä velvoitetta, joka velvoittaa hänet käsittelemään Ostajan tietoja;
    3. Ostajan tai Myyjän mahdollisuus nostaa Kaupan solmimaan sopimukseen liittyviä vaateita lakkaa;
    4. Ostajan vastustus henkilötietojensa käsittelyä vastaan hyväksytään - jos tietojen käsittelyn perusteena oli Myyjän oikeutettu etu
    – riippuen siitä, mitä kyseisessä tapauksessa sovelletaan ja mikä on uudempaa.
  5. Ostajalla on oikeus vaatia:
    1. pääsy henkilötietoihisi,
    2. niiden oikaisu,
    3. poisto,
    4. käsittelyrajoitukset,
    5. tietojen siirtäminen toiselle ylläpitäjälle
      sekä oikeus:
    6. vastustaa milloin tahansa tietojen käsittelyä ostajan erityistilanteeseen liittyvistä syistä - häntä koskevien henkilötietojen käsittelyyn perustuen 9.1. 6 sek. 1 lit. f GDPR (eli koskien Myyjän oikeutettuja etuja).
  6. Käyttääkseen oikeuksiaan Ostajan tulee ottaa yhteyttä Myyjään Sääntöjen § 2:n mukaisilla tiedoilla.
  7. Mikäli ostaja katsoo, että hänen tietojaan käsitellään laittomasti, hän voi tehdä valituksen Henkilötietojen suojaviraston pääjohtajalle.

§ 11 VARAUKSET

  1. Ostaja ei saa tarjota laitonta sisältöä.
  2. Jokainen Kaupassa tehty tilaus muodostaa erillisen sopimuksen ja edellyttää erillistä Säännöstön hyväksymistä. Sopimus tehdään ajallaan ja tilauksen toteuttamiseksi.
  3. Sääntöjen perusteella tehdyt sopimukset tehdään puolan kielellä.
  4. Mahdollisessa riita-asiassa Ostajan kanssa, joka ei ole ensisijainen ostaja, toimivaltainen tuomioistuin on myyjän kotipaikan toimivaltainen tuomioistuin.
  5. Kaikki myyjän vastuut ostajaa kohtaan, joka ei ole etuoikeutettu ostaja, lain sallimissa rajoissa, on poissuljettu.

§ 12 MIELIPITEEN KERÄÄMINEN KAUPASSA

1. Verkkokaupan Asiakkaalla on mahdollisuus antaa vapaaehtoinen ja ilmainen mielipide Verkkokaupassa tehdyistä ostoksista. Lausunnon aiheena voi olla myös arvio, valokuva tai arvostelu verkkokaupasta ostetusta tuotteesta.,

2. Verkkokaupassa ostosten tekemisen jälkeen Myyjä lähettää Asiakkaalle sähköpostin, jossa pyydetään lausuntoa ja linkki sen antamisen mahdollistavaan verkkolomakkeeseen - verkkolomakkeella voit vastata Myyjän ostoihin liittyvät kysymykset, arvioi ne, lisää oma kuvaus mielipiteestäsi ja kuva ostetusta tuotteesta. Jos lausuntoa ei ole annettu ensimmäisen lausuntopyynnön saatuaan, Myyjä lähettää kutsun uudelleen.

3. Lausunnon voi antaa vain Asiakas, joka on tehnyt ostoksia Myyjän Verkkokaupassa.,

4. Myyjä julkaisee Asiakkaan antamat mielipiteet Verkkokaupassa ja TrustMate.io-käyntikortilla.,

5. Asiakas ei voi käyttää lausunnon antamista laittomaan toimintaan, etenkään toimintaan, joka muodostaa Myyjän vastaisen vilpillisen kilpailun, tai toimintaan, joka loukkaa Myyjän tai kolmansien osapuolien henkilökohtaisia oikeuksia, immateriaalioikeuksia tai muita oikeuksia. ,

6. Lausunto voidaan antaa vain Myyjän verkkokaupasta tosiasiallisesti ostetuille tuotteille. Kuvitteisten/väärien myyntisopimusten tekeminen ilmoitusten antamista varten on kielletty. Lausunnon tekijä ei voi olla myyjä itse tai hänen työntekijänsä työsuhteen perusteesta riippumatta.,

7. Sen laatija voi milloin tahansa poistaa annetun lausunnon.



Tilin säännöt

Zenwire.eu myymälässä

SISÄLTÖ
§ 1  Määritelmät
§ 2  Yhteydenotto palveluntarjoajaan
§ 3  Tekniset vaatimukset
§ 4  Tili
§ 5  Kanta-asiakasohjelma
§ 6  Valitukset
§ 7  Henkilötiedot
§ 8  Varaukset

§ 1 MÄÄRITELMÄT

Kuluttaja  - kuluttaja siviililain säännösten mukaisesti.
Tili  - Säännöissä säännelty Kaupan (palvelun) ilmainen toiminto, jonka ansiosta Palvelun vastaanottaja voi määrittää henkilökohtaisen tilinsä Kaupassa.
Palvelun vastaanottaja  - mikä tahansa taho, joka luo Tilin tai on kiinnostunut tilin luomisesta.
Palvelun etuoikeutettu vastaanottaja  - Palvelun vastaanottaja, joka on Kuluttaja tai luonnollinen henkilö, joka tekee Palveluntarjoajan kanssa välittömästi hänen liiketoimintaansa liittyvän, mutta ei hänelle ammatillisen sopimuksen.
Kanta-asiakasohjelma - Palveluntarjoajan ylläpitämä kanta-asiakasohjelma, jonka puitteissa Palvelun Vastaanottaja, jolla on Tili, voi hankkia ja käyttää Pisteitä Säännöissä määrätyin ehdoin.
Pisteet  - Palvelun saajalle Säännöissä vahvistetuin ehdoin osana kanta-asiakasohjelmaa myönnetyt pisteet, joiden avulla Palvelun saaja voi tilata Kaupassa ilmoitetut tuotteet alennuksella.
Säännöt  – nämä tilisäännöt.
Kauppa  - Palveluntarjoajan ylläpitämä Zenwire.eu-verkkokauppa osoitteessa https://zenwire.eu
Palveluntarjoaja- PAWEŁ KOŚMIDER, yrittäjä, joka harjoittaa liiketoimintaa nimellä PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, rekisteröity toimivaltaisen talousministerin ylläpitämään keskusrekisteriin ja taloudelliseen toimintaan liittyviin tietoihin ja ylläpitää keskusrekisteriä ja elinkeinotietoja, NIP 9721296053, REGON-numero 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/13360-685 Poznań

§ 2 OTA YHTEYTTÄ PALVELUN TARJOAJAAN

  1. Postiosoite: ul. Wojciechowskiego 6b/13360-685 Poznań
  2. Sähköpostiosoite: bok@zenwire.eu
  3. Puhelin: 727 705 336

§ 3 TEKNISET VAATIMUKSET

  1. Toimiaksesi ja tilin luomiseen tarvitset:
    • aktiivinen sähköpostitili
    • laite, jossa on Internet-yhteys
    • JavaScriptiä ja evästeitä tukeva verkkoselain

§ 4 JATKUU

  1. Tilin luominen on täysin vapaaehtoista ja riippuu Palvelun vastaanottajan tahdosta.
  2. Tili tarjoaa Asiakkaalle lisämahdollisuuksia, kuten: Asiakkaan Kaupassa tekemien tilausten historian tarkastelun, tilauksen tilan tarkistamisen tai Asiakkaan tietojen itsenäisen muokkaamisen sekä kanta-asiakasohjelmaan osallistumisen.
  3. Tilin luomiseksi sinun on täytettävä sopiva lomake Kaupassa.
  4. Palvelun vastaanottajan ja Palveluntarjoajan välillä solmitaan tilin perustamishetkellä toistaiseksi voimassa oleva sopimus tilin ylläpitämisestä Säännöissä määrätyin ehdoin.
  5. Palvelun vastaanottaja voi milloin tahansa erota Tililtä ilman kuluja.
  6. Irtisanoutuaksesi tilistäsi, sinun on lähetettävä erotuksesi Palveluntarjoajalle seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: bok@zenwire.eu, mikä johtaa Tilin välittömään poistamiseen ja Tilin ylläpitosopimuksen irtisanomiseen.

§ 5 LOYALTYYOHJELMA

  1. Kanta-asiakasohjelma on tarkoitettu Palvelujen vastaanottajille, joilla on Tili. Asiakkaan Pisteiden hankkiminen ja käyttö on mahdollista Tiliä käyttämällä.
  2. Tiliä luodessaan Asiakkaasta tulee kanta-asiakasohjelman jäsen.
  3. Jokaisesta 10 PLN:stä, joka on käytetty Kaupassa yksittäisen tilauksen yhteydessä, Asiakas saa seuraavan määrän Pisteitä: 10, kohdan 4-5 mukaisesti.
  4. Pisteet tehdystä tilauksesta ovat oikeutettuja Palvelun vastaanottajalle vain, jos Palveluntarjoaja tekee sopimuksen Palvelun vastaanottajan kanssa. Palvelun vastaanottaja saa pisteitä automaattisesti tilauksen valmistuttua.
  5. Tehdyn tilauksen Pisteiden määrän laskemiseksi lasketaan vain ne varat, jotka Palvelun vastaanottaja on käyttänyt Kaupasta tilattuihin tuotteisiin ilman Pisteiden käyttöä ja ottamatta huomioon tuotteen tilaamiseen liittyviä lisäkustannuksia, kuten esim. otettu huomioon toimituskulut.
  6. Jos Palvelun vastaanottaja tilaa ensimmäistä kertaa Palveluntarjoajan ylläpitämän uutiskirjeen osana Kauppaa, Palvelun vastaanottaja on oikeutettu seuraaviin Pisteisiin: 5. Pisteet uutiskirjeen tilaamisesta myönnetään välittömästi, automaattisesti , viimeistään 7 päivän kuluessa Asiakkaan uutiskirjeen tilauksesta.
  7. Palveluedun saajan saamat pisteet muodostavat yhden ryhmän.
  8. Asiakkaan keräämien Pisteiden nykyinen määrä näkyy Tilillä. Palveluntarjoaja voi ilmoittaa Asiakkaalle kertyneiden Pisteiden määrän muutoksesta lähettämällä viestin Asiakkaan tilille määritettyyn sähköpostiosoitteeseen.
  9. Asiakas voi saada kanta-asiakasohjelman kattamasta tuotteesta hinnanalennuksen siten, että tämän tuotteen lopullinen hinta on 1 PLN pisteillä.
  10. Pisteiden määrä, jotka mahdollistavat hinnanalennuksen yllä olevassa kappaleessa mainitulla tavalla, ilmoitetaan Kaupassa tietyn tuotteen vieressä.
  11. Mikäli Asiakas päättää käyttää Pisteitä, niiden käytöstä saatu alennus lasketaan automaattisesti, eli se vähennetään tilatun tuotteen hinnasta.
  12. Asiakas voi käyttää pisteitä tehdessään tilauksen, joka sisältää myös Pisteitä käyttämättä maksetut tuotteet, joiden kokonaishinta on vähintään 40 PLN.
  13. Palveluntarjoajalla on oikeus peruuttaa Pisteet:
    1. veloitetaan tilauksista, joista Palveluntarjoaja on palauttanut palvelun vastaanottajalle tuotteesta maksetut varat (esimerkiksi palvelun vastaanottajan tosiasiallisen sopimuksen peruuttamisen yhteydessä);
    2. myönnetty huolimatta tilauksen tehottomasta maksusta (mikä ei tarkoita mahdotonta saada Pisteitä uudelleen tilauksen oikean maksun seurauksena);
    3. myönnetty uutiskirjeen tilaamiseen.
  14. Kanta-asiakasohjelmassa kertyneet pisteet voidaan käyttää vain tässä kappaleessa määritellyllä tavalla.

§ 6 VALITUKSET

  1. Tilin toimintaa koskevat valitukset tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen bok@zenwire.eu.
  2. Palveluntarjoaja käsittelee valituksen 14 päivän kuluessa.

    TUOMIOISTUIMEN ULKOPUOLINEN VALITUSTEN KÄSITTELYMENETELMÄ JA VALITUSTEN KÄSITTELY
  3. Mikäli valitusmenettely ei tuota Kuluttajan toivomaa tulosta, Kuluttaja voi käyttää mm. kanssa:
    1. toimivaltaisen voivodikunnan kauppatarkastusviraston suorittama sovittelu, jolle on esitettävä sovittelupyyntö. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tarkastuslaitoksista löytyy täältä:  https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php  ;
    2. paikallistason toimivaltaisen pysyvän kuluttajavälitystuomioistuimen, joka toimii Voivodeship Inspectorate of Trade Inspectoratessa, apua, jolle on esitettävä pyyntö asian tutkimiseksi välimiesoikeudessa. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tuomioistuimista on saatavilla osoitteessa:  https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php  ;
    3. kunnan tai läänin oikeusasiamiehen ilmainen apu;
    4. online-ODR-alusta, joka on saatavilla osoitteessa  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks  .

§ 7 HENKILÖTIEDOT

  1. Asiakkaan Tiliä käyttäessään antamien henkilötietojen ylläpitäjä on Palveluntarjoaja. Yksityiskohtaiset tiedot Palveluntarjoajan suorittamasta henkilötietojen käsittelystä - mukaan lukien muut tietojenkäsittelyn tarkoitukset ja syyt sekä tietojen vastaanottajat - löytyvät kaupasta saatavilla olevasta tietosuojaselosteesta - yleiseen avoimuusperiaatteeseen sisältyvän määräyksiä. Euroopan parlamentin ja neuvoston (EU) asetus tietosuojasta - "  GDPR  ".
  2. Asiakkaan tietojen käsittelyn tarkoituksena on ylläpitää Tiliä. Henkilötietojen käsittelyn perusteena on tässä tapauksessa palvelusopimus tai Palvelun Vastaanottajan pyynnöstä sen tekemiseen tähtäävät toimet (Asetuksen 6 artiklan 1 kohdan b alakohta). GDPR) sekä Palveluntarjoajan palveluiden oikeutettu etu, joka koostuu tietojen käsittelystä minkä tahansa vaateen esittämisen tai puolustamisen määrittämiseksi (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan alakohta (f)).
  3. Palvelun vastaanottajan tietojen antaminen on vapaaehtoista, mutta samalla välttämätöntä Tilin ylläpitämiseksi. Tietojen toimittamatta jättäminen tarkoittaa, että Palveluntarjoaja ei voi tarjota tilinhallintapalvelua.
  4. Asiakkaan tietoja käsitellään kunnes:
    1. Asiakas tai Palveluntarjoaja poistaa tilin Asiakkaan pyynnöstä
    2. Palvelun vastaanottajan tai Palveluntarjoajan mahdollisuus tehdä Tiliin liittyviä valituksia lakkaa;
    3. Asiakkaan vastustus henkilötietojensa käsittelyä vastaan hyväksytään - jos tietojen käsittelyn perusteena oli Palveluntarjoajan oikeutettu etu
    – riippuen siitä, mitä kyseisessä tapauksessa sovelletaan ja mikä on uudempaa.
  5. Palvelun vastaanottajalla on oikeus pyytää:
    1. pääsy henkilötietoihisi,
    2. niiden oikaisu,
    3. poisto,
    4. käsittelyrajoitukset,
    5. tietojen siirtäminen toiselle ylläpitäjälle
      sekä oikeus:
    6. vastustaa milloin tahansa tietojen käsittelyä Asiakkaan erityistilanteeseen liittyvistä syistä - häntä koskevien henkilötietojen käsittelyä säännösten perusteella. 6 sek. 1 lit. f GDPR (eli koskien Palveluntarjoajan oikeutettuja etuja).
  6. Käyttääkseen oikeuksiaan Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Palveluntarjoajaan.
  7. Jos Palvelun vastaanottaja katsoo, että hänen tietojaan käsitellään laittomasti, Palvelun vastaanottaja voi tehdä valituksen Henkilötietojen suojaviraston pääjohtajalle.

§ 8 VARAUKSET

  1. Asiakas ei saa tarjota laitonta sisältöä.
  2. Tilinhoitosopimus on tehty puolaksi.
  3. Kohdassa mainituista tärkeistä syistä. 4 Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa määräystä.
  4. Kappaleessa mainitut tärkeät syyt 3 ovat:
    1. tarve mukauttaa Kauppa Kaupan toimintaan sovellettavan lain säännöksiin;
    2. tarjotun palvelun turvallisuuden parantaminen;
    3. Tilin toiminnallisuuden muutos, joka edellyttää sääntöjen muuttamista.
  5. Palvelun vastaanottajalle ilmoitetaan suunnitellusta sääntöjen muutoksesta vähintään 7 päivää ennen muutoksen voimaantuloa Tilille osoitettuun osoitteeseen lähetetyllä sähköpostilla.
  6. Jos Palvelun vastaanottaja ei hyväksy suunniteltua muutosta, hänen tulee ilmoittaa siitä Palveluntarjoajalle lähettämällä asianmukainen viesti Palveluntarjoajan sähköpostiosoitteeseen bok@zenwire.eu, joka johtaa Tilin ylläpitosopimuksen sisäänpääsyn irtisanomiseen. . voimaan suunnitellulla muutoksella tai aikaisemmin, jos Asiakas niin pyytää.
  7. Jos Asiakas ei vastusta suunniteltua muutosta ennen sen voimaantuloa, hänen oletetaan hyväksyvän sen, mikä ei ole este sopimuksen irtisanomiselle tulevaisuudessa.
  8. Pisteillä Kaupassa tehtyihin tilauksiin sovelletaan Kaupan sääntöjä.
  9. Mahdollisessa kiistassa sellaisen asiakkaan kanssa, joka ei ole ensisijainen asiakas, toimivaltainen tuomioistuin on Palveluntarjoajan kotipaikan toimivaltainen tuomioistuin.






Uutiskirjeitä koskevat säännöt

Zenwire.eu myymälä

SISÄLTÖ
§ 1  Määritelmät
§ 2  Uutiskirje
§ 3  Valitukset
§ 4  Henkilötiedot
§ 5  Loppumääräykset

§ 1 MÄÄRITELMÄT

Kuluttaja  - 23. huhtikuuta 1964 annetussa laissa tarkoitettu kuluttaja. Siviililaki.
Uutiskirje  – maksuton sähköisesti tarjottava palvelu, jonka ansiosta Palvelun vastaanottaja voi vastaanottaa Palveluntarjoajalta sähköisesti aiemmin tilattuja Kauppaa koskevia viestejä, mukaan lukien tiedot Kaupan tarjouksista, kampanjoista ja uutisista.
Kauppa  – Palveluntarjoajan ylläpitämä Zenwire.eu-verkkokauppa osoitteessa https://zenwire.eu
Palvelun vastaanottaja  – mikä tahansa taho, joka käyttää uutiskirjepalvelua.
Etuoikeutettu asiakas – Palvelun vastaanottaja, joka on kuluttaja tai luonnollinen henkilö, joka tekee Palveluntarjoajan kanssa suoraan hänen liiketoimintaansa liittyvän, mutta ei hänelle ammatillisen sopimuksen.
Palveluntarjoaja  - PAWEŁ KOŚMIDER, yrittäjä, joka harjoittaa liiketoimintaa nimellä PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, rekisteröity toimivaltaisen talousministerin ylläpitämään keskusrekisteriin ja elinkeinotietoihin ja ylläpitää keskusrekisteriä ja elinkeinotietoja, NIP 9721296053, REGON numero 381750881 , ul. Wojciechowskiego 6b/13360-685 Poznań

§ 2 TIEDOTUS

  1. Palvelun vastaanottaja voi vapaaehtoisesti käyttää uutiskirjepalvelua.
  2. Uutiskirjepalvelun käyttämiseen tarvitset laitteen, jossa on uusin JavaScript- ja evästeitä tukeva verkkoselain, Internet-yhteys ja aktiivinen sähköpostitili.
  3. Tämän palvelun osana lähetetyt sähköpostit lähetetään Palvelun vastaanottajan uutiskirjeen tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
  4. Sopimuksen solmimista ja uutiskirjepalvelun tilaamista varten Palvelun vastaanottaja ilmoittaa ensimmäisessä vaiheessa sähköpostiosoitteensa sille osoitetussa paikassa Kaupassa, jonne hän haluaa vastaanottaa osana uutiskirjettä lähetetyt viestit. Uutiskirjeen tilaamisen yhteydessä solmitaan toistaiseksi voimassa oleva palvelusopimus, jonka palveluntarjoaja alkaa toimittaa Palvelun vastaanottajalle - kohdan 5 mukaisesti.
  5. Uutiskirjepalvelun oikeaa toteuttamista varten Palvelun vastaanottaja on velvollinen antamaan oikean sähköpostiosoitteensa.
  6. Uutiskirjeen osana lähetetyt viestit sisältävät tietoa mahdollisuudesta peruuttaa uutiskirje sekä peruutuslinkin.
  7. Palvelun vastaanottaja voi peruuttaa Uutiskirjeen tilaamisen syytä ilmoittamatta ja kustannuksia ilmoittamatta milloin tahansa kohdassa mainittua vaihtoehtoa käyttäen. 6 tai lähettämällä viesti Palveluntarjoajan sähköpostiosoitteeseen:  bok@zenwire.eu  .
  8. Uutiskirjeen tilauksen peruutuslinkin käyttö Palvelun vastaanottajan toimesta tai uutiskirjeen tilauksen lopettamista pyytävän viestin lähettäminen johtaa tämän palvelun tarjoamista koskevan sopimuksen välittömään purkamiseen.

§ 3 VALITUKSET

  1. Uutiskirjeeseen liittyvät valitukset tulee ilmoittaa Palveluntarjoajalle seuraavaan sähköpostiosoitteeseen:  bok@zenwire.eu  .
  2. Palveluntarjoaja vastaa valitukseen 14 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta.

    TUOMIOISTUIMEN ULKOPUOLINEN VALITUSTEN KÄSITTELYMENETELMÄ JA VALITUSTEN KÄSITTELY
  3. Mikäli valitusmenettely ei tuota Kuluttaja-asiakkaan odottamaa tulosta, Kuluttaja voi käyttää muun muassa:
    1. toimivaltaisen voivodikunnan kauppatarkastusviraston suorittama sovittelu, jolle on esitettävä sovittelupyyntö. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tarkastuslaitoksista löytyy täältä:  https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php  ;
    2. paikallistason toimivaltaisen pysyvän kuluttajavälitystuomioistuimen, joka toimii Voivodeship Inspectorate of Trade Inspectoratessa, apua, jolle on esitettävä pyyntö asian tutkimiseksi välimiesoikeudessa. Pääsääntöisesti menettely on ilmainen. Luettelo tuomioistuimista on saatavilla osoitteessa:  https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php  ;
    3. kunnan tai läänin oikeusasiamiehen ilmainen apu;
    4. online-ODR-alusta, joka on saatavilla osoitteessa  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks  .

§ 4 HENKILÖTIEDOT

  1. Palvelun vastaanottajan uutiskirjeen tilauksen yhteydessä antamien henkilötietojen ylläpitäjä on Palveluntarjoaja. Yksityiskohtaiset tiedot Palveluntarjoajan suorittamasta henkilötietojen käsittelystä - mukaan lukien muut tietojenkäsittelyn tarkoitukset ja syyt sekä tietojen vastaanottajat - löytyvät kaupasta saatavilla olevasta tietosuojaselosteesta - yleiseen avoimuusperiaatteeseen sisältyvän määräyksiä. Euroopan parlamentin ja neuvoston (EU) asetus tietosuojasta - "  GDPR  ".
  2. Asiakkaan tietojen käsittelyn tarkoitus on Uutiskirjeen lähettäminen. Henkilötietojen käsittelyn perusteena on tässä tapauksessa palvelusopimus tai Palvelun Vastaanottajan pyynnöstä sen tekemiseen tähtäävät toimet (Asetuksen 6 artiklan 1 kohdan b alakohta). GDPR) sekä Palveluntarjoajan palveluiden oikeutettu etu, joka koostuu tietojen käsittelystä minkä tahansa vaateen esittämisen tai puolustamisen määrittämiseksi (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan alakohta (f)).
  3. Palvelun vastaanottajan tietojen antaminen on vapaaehtoista, mutta samalla välttämätöntä Uutiskirjepalvelun tarjoamiseksi. Tietojen toimittamatta jättäminen tarkoittaa, että Palveluntarjoaja ei voi tarjota tätä palvelua.
  4. Asiakkaan tietoja käsitellään kunnes:
    1. Palvelun vastaanottaja peruuttaa uutiskirjeen;
    2. Palvelun vastaanottajan tai Palveluntarjoajan mahdollisuus tehdä uutiskirjeeseen liittyviä valituksia lakkaa;
    3. Asiakkaan vastustus henkilötietojensa käsittelyä vastaan hyväksytään - jos tietojen käsittelyn perusteena oli Palveluntarjoajan oikeutettu etu
    – riippuen siitä, mitä kyseisessä tapauksessa sovelletaan ja mikä on uudempaa.
  5. Palvelun vastaanottajalla on oikeus pyytää:
    1. pääsy henkilötietoihisi,
    2. niiden oikaisu,
    3. poisto,
    4. käsittelyrajoitukset,
    5. tietojen siirtäminen toiselle ylläpitäjälle
      sekä oikeus:
    6. vastustaa milloin tahansa tietojen käsittelyä Asiakkaan erityistilanteeseen liittyvistä syistä - häntä koskevien henkilötietojen käsittelyä säännösten perusteella. 6 sek. 1 lit. f GDPR (eli koskien Palveluntarjoajan oikeutettuja etuja).
  6. Käyttääkseen oikeuksiaan Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Palveluntarjoajaan.
  7. Jos Palvelun vastaanottaja katsoo, että hänen tietojaan käsitellään laittomasti, Palvelun vastaanottaja voi tehdä valituksen Henkilötietojen suojaviraston pääjohtajalle.

§ 5 LOPPUMÄÄRÄYKSET

  1. Palveluntarjoaja varaa oikeuden muuttaa näitä sääntöjä vain painavista syistä. Tärkeänä syynä ymmärretään Uutiskirje-palvelun uudistamisesta tai lainmuutoksesta johtuva säännösten muutostarve, joka vaikuttaa Palveluntarjoajan palvelun tarjoamiseen.
  2. Tietoa suunnitellusta sääntömuutoksesta lähetetään Asiakkaan uutiskirjeen tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen vähintään 7 päivää ennen muutosten voimaantuloa.
  3. Jos Asiakas ei vastusta suunniteltuja muutoksia ennen niiden voimaantuloa, hänen oletetaan hyväksyvän ne.
  4. Mikäli suunniteltuja muutoksia ei hyväksytä, Palvelun vastaanottajan tulee lähettää niistä tiedot Palveluntarjoajan sähköpostiosoitteeseen:  bok@zenwire.eu  , mikä johtaa palvelun toimitussopimuksen irtisanomiseen suunnitellun jälkeen. muutokset astuvat voimaan.
  5. Asiakas ei saa tarjota laitonta sisältöä.
  6. Sopimus uutiskirjepalvelun toimittamisesta on tehty puolaksi.
  7. Mahdollisessa kiistassa sellaisen asiakkaan kanssa, joka ei ole ensisijainen asiakas, toimivaltainen tuomioistuin on Palveluntarjoajan kotipaikan toimivaltainen tuomioistuin.
  8. Kuluttajaa suojaavat kuluttajan alkuperämaan sovellettavat säännökset. Myyjä noudattaa tarkasti näitä sääntöjä.

 

Kirjallisesti:

Ruotsalainen lehti:

Paxy – Zenwire

BOX 1024

SE–202 26 Malmo


https://zenwire.returningtechnology.com/main/landing

 

Nämä määräykset tulevat voimaan 1.1.2023

 
ylös
Kauppa on katselutilassa
Katso sivun koko versio
Sklep internetowy Shoper.pl